Адміністративно-господарська частина
Адміністративно-господарська частина
Керівник підрозділу
Бігвава Муртаз Яшевич, заступник директора по АГД
Бігвава Муртаз Яшевич
заступник директора по АГД
Адміністративно-господарська частина організована одночасно з інститутом в 1907 році, з метою забезпечення безперебійної та безаварійної життєдіяльності інституту.
З 1997 року очолює господарчий підрозділ заступник директора по АГД Бігвава Муртаз Яшевич, який контролює роботу служб та підрозділів господарчої частини.
Структура господарчого підрозділу
Структура і посади персоналу господарчого підрозділу інституту визначаються нормативними з цих питань, законодавчими актами України та штатним розписом.
Господарчий підрозділ інституту складає :
господарча частина:
- завгосп – організовує порядок в службових та загальноінститутських приміщеннях та території інституту, також забезпечує зберігання та цілісність матеріальних цінностей ;
- агент з постачання – одержує за заявками та іншими документами товарно-матеріальні цінності, комплектуючі вироби, інвентар, канцелярські приладдя тощо
- експлуатаційно-технічний персонал
інженерна група:
- інженер-енергетик, інженер з обліку енергоресурсів;
- слюсарі-сантехники, електромонтери, слюсарі з подачі кисню, сторожа, прибиральники та інший підсобний персонал;
- харчоблок інституту;
- пральня;
Загальноінститутські підрозділи:
- інженер з охорони праці – організовує виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням і аваріям у процесі праці;
- канцелярія інституту – організація ведення діловодства, загальноінститутська робота з документами та встановлення єдиного порядку документообігу в підрозділах інституту;
- архівний підрозділ – є джерелом формування Національного архівного фонду, з основним завданням зберігання архівних документів інституту, для подальшої передачі в Державний архів Харківської області.
Завдання і функції
Основними завданнями господарчого підрозділу інституту є:
- забезпечення життєдіяльності інституту;
- виконання робіт з обслуговування систем водопостачання, теплопостачання, енергозабезпечення, водовідведення та вентиляційного обладнання, з експлуатації ліфтів, комп‘ютерних систем і мереж;
- здійснення систематичного нагляду за правильною експлуатацією будівель і споруд інституту та ведення технічної документації;
- здійснення контролю за якістю виконаних ремонтних робіт;
- підготовка будівель та споруд до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- утримання приміщень та територій інституту в належному санітарному стані, організація своєчасного вивезення побутових відходів;
- укладання договорів на забезпечення життєдіяльності інституту;
- укладання договорів на матеріально-технічне забезпечення інституту;
- проведення заходів з економного використання енергоносіїв;
- складання щомісячних та квартальних звітів з використання електроенергії, водопостачання, водовідведення, теплопостачання;
- підтримування автотранспорту в робочому стані та забезпечення підрозділів інституту автотранспортом;
- здійснення контролю за експлуатацією орендованих приміщень;
- придбання, заготівля та зберігання продуктів, своєчасне та якісне приготування їжі для пацієнтів клініки інституту;
- прання операційної білизни та інших предметів побутового призначення: рушники, постільну білизну, операційний одяг.