Text Size

ДУ «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України»

ДУ «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України»

+38 (050) 554-10-10 +38 (063) 554-10-10 +38 (098) 554-10-10

Записатися на консультацію

Адміністративно-господарська частина

Адміністративно-господарська частина

Керівник підрозділу

Бігвава Муртаз Яшевич, заступник директора по АГД

Бігвава Муртаз Яшевич
заступник директора по АГД

Адміністративно-господарська частина організована одночасно з інститутом в 1907 році, з метою забезпечення безперебійної та безаварійної життєдіяльності інституту.
З 1997 року очолює господарчий підрозділ заступник директора по АГД Бігвава Муртаз Яшевич, який контролює роботу служб та підрозділів господарчої частини.

Структура господарчого підрозділу

Структура і посади персоналу господарчого підрозділу інституту визначаються нормативними з цих питань, законодавчими актами України та штатним розписом.

Господарчий підрозділ інституту складає :

господарча частина:

  • завгосп – організовує порядок в службових та загальноінститутських приміщеннях та території інституту, також забезпечує зберігання та цілісність матеріальних цінностей ;
  • агент з постачання – одержує за заявками та іншими документами товарно-матеріальні цінності, комплектуючі вироби, інвентар, канцелярські приладдя тощо
  • експлуатаційно-технічний персонал

інженерна група:

  • інженер-енергетик, інженер з обліку енергоресурсів;
  • слюсарі-сантехники, електромонтери, слюсарі з подачі кисню, сторожа, прибиральники та інший підсобний персонал;
  • харчоблок інституту;
  • пральня;

Загальноінститутські підрозділи:

  • інженер з охорони праці – організовує виконання правових, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних і лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням і аваріям у процесі праці;
  • канцелярія інституту – організація ведення діловодства, загальноінститутська робота з документами та встановлення єдиного порядку документообігу в підрозділах інституту;
  • архівний підрозділ – є джерелом формування Національного архівного фонду, з основним завданням зберігання архівних документів інституту, для подальшої передачі в Державний архів Харківської області.

Завдання і функції

Основними завданнями господарчого підрозділу інституту є:

  • забезпечення життєдіяльності інституту;
  • виконання робіт з обслуговування систем водопостачання, теплопостачання, енергозабезпечення, водовідведення та вентиляційного обладнання, з експлуатації ліфтів, комп‘ютерних систем і мереж;
  • здійснення систематичного нагляду за правильною експлуатацією будівель і споруд інституту та ведення технічної документації;
  • здійснення контролю за якістю виконаних ремонтних робіт;
  • підготовка будівель та споруд до експлуатації в осінньо-зимовий період;
  • утримання приміщень та територій інституту в належному санітарному стані, організація своєчасного вивезення побутових відходів;
  • укладання договорів на забезпечення життєдіяльності інституту;
  • укладання договорів на матеріально-технічне забезпечення інституту;
  • проведення заходів з економного використання енергоносіїв;
  • складання щомісячних та квартальних звітів з використання електроенергії, водопостачання, водовідведення, теплопостачання;
  • підтримування автотранспорту в робочому стані та забезпечення підрозділів інституту автотранспортом;
  • здійснення контролю за експлуатацією орендованих приміщень;
  • придбання, заготівля та зберігання продуктів, своєчасне та якісне приготування їжі для пацієнтів клініки інституту;
  • прання операційної білизни та інших предметів побутового призначення: рушники, постільну білизну, операційний одяг.