Аспірантура
Шановні стейкхолдери — здобувачі вищої освіти, батьки, науково-педагогічні працівники, роботодавці, інші зацікавлені сторони в підготовці висококваліфікованих фахівців галузі 22 Охорона здоров’я спеціальності 222 «Медицина» спеціалізації «Травматологія та ортопедія».
Всі пропозиції, рекомендації, рецензії, відгуки, побажання та зауваження щодо реалізації, змісту та якості освітньо-наукової програми просимо надсилати на адресу: institutesytenko@gmail.com
Освітньо-наукова програма (ОНП) третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціалізацією «Травматологія та ортопедія» спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» створена високопрофесійними науково-педагогічними працівниками Державної установи «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М.І. Ситенка Національної академії медичних наук України» за участі стейкхолдерів – здобувачів, представників Ради молодих вчених та роботодавців, які зацікавлені у підготовці конкурентоздатних на вітчизняному та міжнародному ринках праці фахівців. При створенні ОНП враховано передовий міжнародний досвід організації навчального процесу з підготовки докторів філософії та перспективні напрями розвитку освітньо-наукової, науково-дослідної та інноваційної діяльності, що забезпечує формування індивідуальної освітньої траєкторії та реалізує принципи академічної свободи та академічної мобільності.
Освітньо-наукова програма (ОНП) третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціалізацією «Травматологія та ортопедія» спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» впроваджена у 2016 році, постійно проводиться її моніторинг, перегляд та оновлення.
Цикл дисциплін загальної підготовки
Цикл дисциплін професійної підготовки
- Методика підготовки наукових праць іноземною мовою
- Методологія управління науковою діяльністю
- Травматологія та ортопедія
- Педагогічна практика
Вибіркові компоненти ОНП (згідно з навчальним графіком)
Належна клінічна практика (Good Clinical Practice) і основи доказової медицини – курс за вибором
- Артроскопічна діагностика і лікування патології великих суглобів
- Вертебрологія
- Дитяча ортопедія
- Ортопедична артрологія та ендопротезування
- Травматологія та відновна хірургія
Спец. курс з травматології та ортопедії – курс за вибором
- Діагностика та лікування патології стопи
- Експрес-ортезування та протезування опорно-рухового апарату
- Консервативні методи лікування хворих з ортопедо-травматологічною патологією
- Малоінвазивна та інструментальна хірургія хребта
- Мануальна терапія в комплексному лікуванні хворих з патологією хребта
- Ревізійне ендопротезування великих суглобів
- Ендопротезування великих суглобів
- Хірургічні та консервативні методи лікування дітей з ортопедичною патлогією стоп
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих з патологією великих суглобів
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих хворих з патологією хребта
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих зі сколіотичними деформаціями хребта
- Хірургічні та консервативні методи лікування дітей з ортопедичною патологією
Спец курс з суміжних дисциплін – курс за вибором
- Клінічна біомеханіка
- Постізометрична релаксація (ПІР) та лікувальний масаж в ортопедії і травматології
- Регіонарна анестезія в ортопедії і травматології з використанням ультразвукової навігації
- Ультразвукове дослідження опорно-рухової системи у дорослих і дітей
Належна лабораторна практика (Good Laboratory Practice) і основи доказової медицини – курс за вибором
Силабуси освітніх компонент
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих з патологією великих суглобів
- Ендопротезування великих суглобів
- Хірургічні та консервативні методи лікування дітей з ортопедичною патологією
- Хірургічні та консервативні методи лікування дітей з патологією стоп
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих з патологією хребта
- Малоінвазивна та інструментальна хірургія хребта
- Хірургічні та консервативні методи лікування хворих зі сколіотичними деформаціями хребта
- Діагностика та лікування патології стопи при травмах і деформаціях
- Консервативні методи лікування хворих з ортопедо-травматологічною патологією
- Ортопедична артрологія та ендопротезування
- Дитяча ортопедія
- Вертебрологія
- Травматологія та відновна хірургія
- Лабораторно-клінічні методи в ортопедії та травматології
- Етика і біоетика
- Ультразвукове дослідження опорно-рухової системи у дорослих і дітей
- Травматологія та ортопедія
- Ревізійне ендопротезування великих суглобів
- Реґіонарна анестезія у ортопедії і травматології із використанням ультразвукової навігації
- Постізометрична релаксація (пір) та лікувальний масаж в ортопедії та травматології
- Методологія управління науковою діяльністю (на моделі ортопедичної науки). Основи академічної доброчесності
- Медична статистика
- Експрес-ортезування та протезування опорно-рухового апарату
- Клінічна біомеханіка
- Методика підготовки наукових праць іноземною мовою
- Артроскопічна діагностика і лікування патології великих суглобів
- Мануальна терапія в комплексному лікуванні хворих з патологією хребта
- Іноземна мова
Розклади
Посилання на лекції для здобувачів ступеня доктора філософії та лікарів
- Доказова медицина. Лекція 1. Піраміда значущості
- Доказова медицина. Лекція 2. РІСО – новий підхід в плануванні досліджень
- Етика і біоетика. Модуль 1. Лекція 5
Посилання на відео лекції провідних спеціалістів в травматології та ортопедії для здобувачів ступеня доктора філософії та лікарів
- Догляд за пацієнтами з полі травмою
- Принципи лікування нейроурологічних хворих
- Втрата кінцівки & біонічні концепти реконструкції
- Вибір рівня ампутації верхньої кінцівки в хірургії контролю ушкоджень після бойової травми
- Терапія опіків і їх наслідки
- Медицина болю: базові принципи
- Зовнішні фіксатори для первинної стабіліpації переломів
- Перехід від зовнішньої фіксації до інтрамедулярного або накісткового остеосинтезу
- Збереження кінцівок або ампутація
- Загальні принципи антибактеріальної терапії: початкове лікування, покроковий протокол
- Дефекти м’яких тканин. Найкращі терміни та методи закриття
- Реґіонарна анестезія для операцій на верхніх та нижніх кінцівках під контролем ультразв. навігації
- Компартмент синдром та краш синдром
- БОЙОВА ТРАВМА
- Септична пластична хірургія: механізми і стратегії
- Лікування дефектів м’яких тканин – реконструктивна “драбина”
- Людський фактор і спілкування в реанімаційній залі
- Ендо- та екзопротези
Посилання для патентно-інформаційного пошуку
1. Науково-медична література іноземна
PubMed
PubMed містить понад 33 млн. посилань в галузі біомедицини та охорони здоров’я (у т.ч. посилання з бази даних MEDLINE).
PubMed не надає доступ до повного тексту статті. Може містити посилання на повний текст з інших джерел
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
PubMedCentral (PMC)
Відкритий повнотекстовий архів літератури з біомедичної та біологічної наук в Національній медичній бібліотеці Національного інституту здоров’я США (NIH / NLM). Містить понад 7,6 млн. статей
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/
2. Науково-медична література Україна
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського.
Електронні інформаційні ресурси НБУВ
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20&Z21ID
3. Патенти України
Спеціальна інформаційна система (Пошук СІС)
https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/simple/
4. Патенти іноземних держав
Електронно-цифрова бібліотека ЄПВ ESP@CENET
https://worldwide.espacenet.com
За результатами патентно-інформаційного пошуку складають звіт про патентно-інформаційні дослідження за темою дослідження згідно з ДСТУ 3575-97.
Документи
- Сертифікат про умовну (відкладену) акредитацію освітньої програми
- Освітньо-наукова програма (Редакція 2024 р.)
- Освітньо-наукова програма (Редакція 2022 р.)
- Освітньо-наукова програма (Редакція 2016 р.)
- Наказ про внесення змін до ОНП
- Статут ДУ «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України»
- Навчальний план
- Навчальний план графік
- Пояснювальна записка до навчального плану
- Рецензії на освітньо-наукову програму
- Концепція освітньої діяльності
- План стратегічного розвитку на 2021-2025
- Положення про Вчену раду Інституту
- Положення про науково-органїзаційний відділ
- Положення про Раду молодих вчених
- Положення про приймальну комісію
- Положення про гаранта освітньо-наукової програми
- Положення про формування, затвердження та оновлення освітньо-наукової програм
- Положення про порядок та умови обрання здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вибіркових навчальних дисциплін
- Положення про педагогічну практику здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про порядок оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів третього освітньо-наукового рівня
- Положення щодо врегулювання конфліктних ситуацій
- Положення про політику попередження і боротьби із сексуальними домаганнями
- Положення про порядок додаткового (повторного) вивчення дисциплін
- Положення про академічну мобільність учасників освітнього процесу
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня
- Положення про формування річного рейтингу наукових працівників, які займаються проведенням навчальних занять з аспірантами за результатами наукової, методичної та організаційної роботи
- Положення про оформлення та видачі академічних довідок
- Положення про виявлення та запобігання академічному плагіату здобувачів вищої освіти та співробітників
- Положення про порядок визнання результатiв навчання, здобутих шляхом неформальної та або iнформальної освiти
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про порядок відрахування, переривання навмання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки
- Положення про наукове консультування докторантів
- Положення про наукове керівництво аспірантів та здобувачів
- Положення про робочі програми навчальних дисциплін
- Положення про розробку силабусів навчальних дисциплін
- Положення про вреголювання конфлікту інтересів
- Положення про порядок проведення відбору та прийняття на роботу наукових та науково-педагогічних працівників
- Положення про порядок підвищення кваліфікації науково-педагогічних і наукових працівників, залучених до організації та проведення освітньої діяльності
- План підвищення кваліфікації науково-педагогічних і наукових працівників, залучених до організації та проведення освітньої діяльності
- Кодекс академічної доброчесності
- Методичні рекомендації надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу
- Порядок присудження ступеня доктора філософії
- Антикорупційна програма
- Ліцензія МОН України від 08.07.2016 №816
- Витяг з ЄДБО щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти
- Договір про співробітництво с ХНМУ
- Договір про співробітництво с НТУ ХПІ
- Договір з НТУ ХПІ про педагогічну практику
- Аналіз анкетувань
- Аналіз анкетувань зацікавлених сторін
- Список аспірантів та докторантів на 01.09.2024р.
- Відомості про самооцінювання освітньої програми
Рейтинги науково-педагогічних працівників ДУ “ІПХС ім. проф. М.І. Ситенка НАМН України
“, залучених до викладання ОНП для здобувачів ступеня доктора філософії
- Рейтинг науково-педагогічних працівників за кількістю статей у SCOPUS
- Рейтинг науково-педагогічних працівників за кількістю статей у фахових виданнях
- Річний рейтинг науково-педагогічних працівників за показниками наукової, методичної та організаційної роботи
Анкетування
- Освітньо-наукова програма 2024 (обговорення)
- Якість освітньо-наукової програми 222 Медицина третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти
- Якість освітньо-наукової програми 222 Медицина третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти (для здобувачів)
- Якість освітньо-наукова програми 222 Медицина третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти (для роботодавців)
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
- Закон України «Про вищу освіту»
- Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)
- Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності закладів освіти
- Нормативно-правова база освітнього процесу в ДУ «ІППС ім. проф. М.І. Ситенка НАМН України